Hopp til innhold

Få varsel ved oppdateringer av «Communication with non-native callers in medical emergency calls: Recommendations for training and evaluating AMK operators»

Hvor ofte ønsker du å motta varsler fra fhi.no? (Gjelder alle dine varsler)
Ønsker du også varsler om:

E-postadressen du registrerer her vil kun bli brukt til å sende ut nyhetsvarsler du har bedt om. Du kan når som helst avslutte dine varsler og slette din e-post adresse ved å følge lenken i varslene du mottar.
Les mer om personvern på fhi.no

Du har meldt deg på nyhetsvarsel for:

  • Communication with non-native callers in medical emergency calls: Recommendations for training and evaluating AMK operators

Rapport

Communication with non-native callers in medical emergency calls: Recommendations for training and evaluating AMK operators

Publisert Oppdatert

This report focuses on communication, providing information, guidance, and practical advice to help operators communicate with callers who speak Norwegian nor English well.

communication-with-non-native-callers-in-medical-emergency-calls_Side_02.jpg

This report focuses on communication, providing information, guidance, and practical advice to help operators communicate with callers who speak Norwegian nor English well.


Nedlastbar PDF.

Om rapporten

  • Utgitt: 2010
  • Av: Nasjonalt kompetansesenter for migrasjons- og minoritetshelse (NAKMI)
  • Forfattere: Gerwing J og Indseth T.

Sammendrag

Dette er en rapport fra Nasjonalt kompetansesenter for migrasjons- og minoritetshelse (NAKMI). NAKMI ble en del av Folkehelseinstituttet 01.01.2018.